måndag 24 mars 2014

Tisdagen 25 Mars

Löpning: 18:00 - 19:30
Samling: Aq-va-kul (Kastellgatan, Banérsgatan)

Klicka här för att se löpkategorier.

Gemensam teknik-, rörlighets- och spänsthetsträning.

Kategori A-C - Halvironman och ironman:
2x(8 min tröskeltempo + 90 sekunder återhämtning + 4 min tröskeltempo + 1 min återhämtning) + 30-45 min lätt löpning.

Kategori A-C - Sprint och olympisk distans:
2-3x(8 min tröskeltempo + 90 sekunder återhämtning + 4 min tröskeltempo + 1 min återhämtning).

Kategori D-E - Halvironman och ironman:
2x(8 min tröskeltempo + 90 sekunder återhämtning + 4 min tröskeltempo + 1 min återhämtning) + 15 min lätt löpning.

Kategori D-E - Sprint och olympisk distans:
2x(8 min tröskeltempo + 90 sekunder återhämtning + 4 min tröskeltempo + 1 min återhämtning).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar