onsdag 11 januari 2012

Torsdagen 12 januari

Löpning: 18.00 - 19:00
Samling: Aq-va-kul (Kastellgatan, Banérsgatan)

Torsdagspassen kommer bjuda på lite mer fart/teknik/spänst.
Denna veckan kommer vi börja lite lugnt för att trappa upp det lite succesivt.
För er som inte kört straight n´turns tidigare så kommer jag förklara mer på plats.

Uppvärmning(långa/mellan passet):
Gemensam uppvärmning till Stadion i lugnt tempo.
Inne på stadion fortsätter vi med fem varv uppvärmning(tills alla är på plats).

Långa passet:
5 varv straight n´ turns i en följd
* Spänst träning
Nedvarvning: lätt jogg ett yttervarv tillbaka till aqvakul.

Mellan passet:
4 varv straight n´ turns i en följd
* Spänst träning
Nedvarvning: lätt jogg ett yttervarv tillbaka till aqvakul.

Nybörjar/Rehab passet:
Uppvärmning: 3min jogg - 1min gång till stadion.
3-4 varv straight n´turns med gång i kurvorna
Nedvarvning: 3min jogg - 1min gång tillbaka till aqvakul.

SES!
Angela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar