måndag 2 mars 2015

Tisdagen 3 Mars (Löpning)

Löpning: 18.00 - 19:00
Samling: Aq-va-kul:s föreningsingång (Kastellgatan, Banérsgatan)
Alla kan vara med!

Uppvärmning till Ribbersborg, samling vid gröna kiosken:
(Hundrastplatsen)
Kategori A-Kategori C: 20 min lätt löpning
Kategori D-Kategori E: 4x[4 min lätt jogg + 1 min gång]


Kategori A, B & C:
2 varv:
4 min lätt löpning
10 explosiva upphopp i streamline
4 min lätt löpning
2x10 tåhäv
4 min lätt löpning
20 utfallsteg i streamline
4 min lätt löpning
2 min jägarvila + 5 lyktstolpar all out

Kategori D & E:
1-2 varv:
4 min lätt löpning
10 explosiva upphopp i streamline
4 min lätt löpning
2x10 tåhäv
4 min lätt löpning
20 utfallsteg i streamline
4 min lätt löpning
2 min jägarvila + 5 lyktstolpar all out

Nedvarvning tillbaka till aqvakul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar