söndag 15 november 2015

Måndag 16 november (cykel)

Kvällscykling tillsammans med Malmö CykelKlubb.
OBS!!! Tänk på att ta med belysning.
Vid regn ställs träningen in

Samling 1: Musette, Sofielundsvägen 32, kl.18:00
Samling 2: Toys R Us, kl.18:15

Lugn snackerunda är utlovad


För er som hellre kör inomhus så kommer här även ett trainerpass
10 min uppvärmning med kadens på +90 rpm
öka motståndet/ växlar upp efter 2/4/6 min, sänk igen/ växlar ner vid 8/10/ min

10 gånger 15 s hårt/ 45 s lugn
5 min aktiv vila
10 gånger 30 s hårt/ 30 s lugn
5 min aktiv vila
10 gånger 45 s hårt/ 15 s lugn
5 min aktiv vila
försök att köra hela intervallserien (även vilan) på hög kadens 90+

5 min nedvärmning där man successivt sänka motståndet
Funkar naturligtvis lika bra med spinning

För er som är intresserade av att köra MTB igen så är nytt preliminärt datum  lördagen den 12 december. Mer info kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar